Torsdagen den 13 oktober var det informationskväll på Hotell Dalsland i Dals-Eds kommun. Representanter från VästanVind höll presentationer och publiken ställde frågor om delägarskap i vindkraft. Kvällen avrundades med lite mingel och fika för Dals-Edsborna. Evenemanget uppmärksammades också i en artikel i tidningen Dalslänningen. Artikeln kan du läsa nedan.

Artikel i Dalslänningen 2011-10-04


0 kommentarer

Lämna ett svar

Platshållare för profilbild

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *