Du har väl inte glömt att anmämla dig till föreningsstämman den 15 maj kl. 17.30 i Elyseum? Du har fortfarande chansen att skicka in din anmälan till info@vastanvind.se. Har du inte anmält dig så är du självklart välkommen att dyka upp ändå, men kanske blir du utan fika.

Vi ses!


0 kommentarer

Lämna ett svar

Platshållare för profilbild

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *